Dagen före dopparedan!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag säger som Foki, det blir lite så så här i "juletid".
Men tänk! Det är dagen före dopparedan, alltså julafton!!!
Igår var jag hos Hanna och vi bytte julklappar. Hon fick ett tecknarkit och en ögonskugga och jag fick en kortlek och ett...asså pennor, sudd och pennvässare XD
Jag köpte ett ritkit (som ni kan hitta för 45 kr på Rena Rama Verkstaden) till mig sjäv också och har hunnit rita två bilder. Vill ni se?




När jag klev upp i morse låg de allra första paketen under granen! Ett platt och avlångt till mig och ett GIGANTISKT till...KATTERNA...*avundsjuk*

Här kommer iaf bilder på paketen:
 Mitt paket...

Katternas...:(

Uppdaterar senare idag ^^ Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0