Det blir ridläger ändå! ;D

Ja. För er som inte vet det (vilket typ ingen gör), så verkade det först som att det inte skulle bli nåt ridläger. Dvs, jag skulle inte ha någon att gå med = jag vill inte gå.
Men nu, så ska Sally och Frida W med till Järvsö igen och jag VET att det komemr o bli superkul!
Fast just nu känns ridlägret så långt borta som det möjligen kan bli, för det är 19 (om inte mer) minusgrader ute och ridningen i Järvsö (där vi ska på ridläger) är inställd precis som förra veckan. Inte är det ridning i Delsbo heller för där går det ringorm...Då är det himla tur att ens mamma har häst!
Men apropå det där med kyla, kommer det här några bilder från förra årets vinter ^^:
Hannas cykel...I år har hon som tur var tagit in den...XD
Undra hur länge vi höll på innan vi fick till det här på bild...
 *hjärta*
Ser inte ut som att det komemr o bli någon varm semester med den här på ett tag...
En sekund senare fick jag en blixt rätt i ögat...Men det var iaf kul o gå ut o fota! Vi måste göra om det i år igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut! Fast då får det blir lite varmare...

2010-12-15 @ 17:24:14
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Lia

Ja! Till helgen kanske eller på lovet nån gång! :D

2010-12-15 @ 18:10:19
URL: http://laishing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0