Harajuku kläder^^

Ja, jag har tyo som ritblock men föärdiga gubbar som man får rita kläder på (jag har typ 7 XP) dom är väl egentligen inte tänkta för tretonåringar men dom är superskoj, och nu tänkte jag lägga upp några bilder på några bilder med Jpansaka kläder, som t.ex stilen Harjuku. Det finns även typ en lolita bla.
Den äldsta bilden är från i vår och den senaste från idag! Hoppas ni gillar dem! Vill gjärna ha konstruktiv kritik!^^
Typ kinesiska klänningar hehe ^^

Inte lika bra XP

Min första Harjuku. Vart faktist nöjd!

Jag är nöjd med hennes lila toffsar :)

Mina älskade lolita klänningar ^w^

Dagens "jul harajuku", fin men inte så harajuku XP.

Så, kommentera gjärna och säg vilken som  var din favvo ;)

Kommentarer
Postat av: Lia

Förlåt för stavfelen, men är stressad XP

2010-12-18 @ 19:16:28
URL: http://laishing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Shit...!!! Du ritar ju assBRA!!!

Min favvobild är nr.5 med klänningarna:D

Supper duktig!

2010-12-18 @ 19:35:03
Postat av: Lia

Tack så mkt! ^w^

2010-12-18 @ 21:31:16
URL: http://laishing.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Det va jättemysigt också! :)

Men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag önskar mig... Blir glad i vilket fall, men kanske typ pysselgrejor, INTE nagellack (har för mycket), afficher eller saker o hänga på väggen, HÄST ;)

Men som sagt blir jag glad hur som helst ^^



Och bild nr 3 tycker jag mest om! ;D AAAASfina!!

2010-12-19 @ 15:35:47
URL: http://fridafrej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0