Julbord och Julgranar

Ja. Tolkningen (när man åker skidor bakom hästen)vart inställd, det är ju 20 minus grader!!! Men vi åkte ju ändå till Järvsöbaden på julbord. Jag vart lite för mätt tror jag...Sedan kom Järvsös lucia tåg och sjöng. De var JÄTTEduktiga! :D
När vi kom hem somnade jag i den PYTTELILLA soffan i hallen framför våran kamin och när jag vaknade gjorde jag ett ryck i vardagsrummet och städade hela det för att vi skulle kunna ta in granen. Jag önskar jag hade tagit före och efter bilder, men det kommer jag ju alltid på när jag är klar XD
Nu sitter jag i alla fall här med en nyklädd gran som jag fick klä nästan helt själv, som tindrar så härligt. Då är det såklart oemotståndligt att fota lite!

Och vart är stjärnan då!? Den är borta...XP Vi ska köpa en ny, hehe.


Imorgon är det lucia i kyrkan och jag ska ju facktist vara tärna så jag tog lite bilder på lucialinnet osså^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0