JULLOV!!!!

Ja! Idag fick vi jullov!!! Så *** härligt! Fast jag kommer sakna klassen grymt mycket...Det kanske är tur att det bara är drygt 2 veckor.
Iaf så har min käre far, precis åkt till tågstationen för att hämta min mamma (som har varit i Stockholm och jobbat) och min syrra (som jag inte har sett på nästan en månad och som bor och pluggar i Sthlm).
Det ska bli sjukt kul o träffa henne (och mamma också ;).
Här kommer iaf en julhälsning. Har inga bilder fårn idag så ni får nöja ee med en gammal bild X)
Från min dator till din dator, ett väldigt bra virus XD


Den som listar ut vad det här är får en...



..KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Låter härligt:D själv får man inte jullov förren imorn klockan tio...:D

2010-12-21 @ 20:18:50
Postat av: Lia

Nä, stackare...

2010-12-22 @ 17:17:35
URL: http://laishing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jaja:D nu har man jullov!:D

God Jul

2010-12-22 @ 18:18:21
Postat av: Hanna

En... tomteluva? :c

2010-12-22 @ 20:20:59
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0