Muséeum idag! :D

Ja, idag var hela klassen på muséet här, förutom de som var sjuka då.
Utställningen handlade om Svenska uppfinnigar. Jag har tagit lite bilder och även från en annan utställning om, ja, typ förr i tiden..hehe ;D

Ni visste antagligen att det är svensken Alfred Nobel som uppfunnit dynamiten. På muséet hade de såklart inte en riktig. Då är jag säker på att de här två knäppisarna skulle ha avfyrat den...

Påminner inte den här lite om de där Roger Rantanen i årets julkalender säljer...? Svensk uppfinning är det iaf.

Tydligen är även nikotin tuggummit en svensk uppfinning. Det fanns en skål där man fick ta ett. Det var en stor hit och vissa klagade på smaken och andra gillade det. Själv var jag inte så frestad av dem och provade inget...

Min personliga favorit...POLKAGRISEN!



FÖRRITIDENUTSTÄLLNINGEN

Det finns alltid någon som HEMSKT gjärna vill vara med på bild...

Det är svårt att få till en snygg scen bild om någon *host* ärväldigt oseriös...
Eller om någon STÖR...

Men tillsist tror jag vi fick till det :D

Sedan skulle jag ta lite fina bilder på Hanna Men någon - Mariusz
- kom och störde och det var riktigt roliga bilder XD



Men Hanna *pil rakt upp* kan faktist störa själv...



Ja, det var väl det! Hoppas ni gillade bilderna ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hannornas min på sista bilden.. <3

2010-12-14 @ 19:01:19
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Taaaaaack vad gl´a jag blir!! :D

Asså schiiiiiiit vad nice blogg du har!!! ♥

Miss u!

2010-12-14 @ 20:39:22
URL: http://fridafrej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0