Trött på vintern...

Ja...Eller nä...
Jag började tänka på hur skönt det skulle vara att få sitta i gräset barfota och rycka upp gräset (ja det tycker jag e kul ;P).
I normala fall brukar jag inte längta till sommaren förren i januari men snön kom ju så tidigt i år.
Och jag som ska åka skidor imorn...Men det ska bli kul! :D

Här kommer iaf lite bilder från i sommras ^^
Innan examen skulle jag och Hanna (klockanhalvtre.blogg.se) göra i ordning en fin korg åt våra lärare. Vi gick in för att hämta ståltråd och gissa vad vi hittade i korgen när vi kom tillbax? Jo, lilla Lovis ^^

Tänk när det var så varmt att man kunde gå runt i klänning...

"Tårtan" jag fick på min födelsedag. Kerstins sockerkaka med grädde, maräng och strössel^^

Jag hade inte så många bra bilder...Men men. Har gött igelcött ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0