Bär och naglar =^w^=

Hallååå! Idag har det inte blivit något bloggande :( När jag skulle blogga imorse kom jag inte på någonting att blogga om... Sedan har jag varit hos Hanna resten av dagen ;)

Varje sommar i några år har vi ätit bär från hennes trädgård tillsammans med glass, och det gjorde vi såklart även i år ^^


Det syns inte, men det är glass under bären

När man har mojsat runt det med glassen ....
Självklart orkade jag inte allt, typiskt mig att ta för mkt...XP








Från det ena till det andra, så har jag, med hjälp av Hanna fixat mina naglar med Supermario tema :D



Vad tyckes? Hanna fixade vänsterhanden, och det här e höger för dem som är som jag och inte orkar räkna ut det själv X)

Hare bra!

Copyrigth by Li (me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0