Sommarlovet är över...

Ja... Imorgon börjar jag i skolan igen. Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte riktigt eftersom det känns tydligt att sommarlovet har varit nästan två veckor kortare än vad det brukar vara, och jag skulle inte ha någonting emot minst en till veckas sommarlov, så att man verkligen får längta till skolan. Nåja, nu är det som det är och det ska faktist bli jättekul att träffa alla i klassen igen ^^
Det har iaf varit ett bra sommarlov och jag har ju gjort mkt, 2 ridläger, sommarjobbat, shoppat, varit i Stockholm med mera. Det är väl bäst att börja förbereda talet om "vad jag har gjort i sommar då" till imorgon när man kommer att få den frågan ca 30 ggr...

Här kommer ett litet "kollage" med vad jag har hunnit med under sommalovet =^w^=


Saga, hästen jag hade på det första ridlägret


Kalmar slott, som jag såg när jag sommarjobbade


Sushi, som jag åt i Stockholm :)


Rasmus, en av två hästar som jag hade på det andra ridlägret


Tårtkalas i Dalarna ^^


Stranden..

"Ridläger" på Bubblan =^.^=


Evita, min undrebara skötarhäst..


Jag känner mig lite sorgsen när jag tittar på de här bilderna, men samtidigt inser jag vilket fantastiskt sommarlov jag har haft! :D

Imorgon åker jag antagligen till Bubblans stall efter skolan för vi ska ta hand om fölen :D Men när jag kommer hem så bloggar jag ;)

Kramar och Copyright by Li (me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0