Stallet hela dan... =^w^=

Heeej, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar - Inte för att jag tror någon sörjer detta... - men jag har bara inte haft något att blogga om, så då har det bara känts tråkigt och meningslöst att blogga...

Idag har jag varit i stallet det mesta av dagen. Jag vaknade tidigt men låg kvar till 07:41 då jag gick upp och gjorde en frukostbricka till mig och mamma. När vi ätit och vaknat lite mer åkte vi till Bubblan och jag red en barbacka sväng i skogen :D Helt fantastiskt mysigt ^^


Bilden är några dagar gammal, men den funkar ju i alla fall =^.^=

När vi kom hem från Bubblan åt vi lunch och sedan for vi till Delsbo och jag fick ta hand om Evita. Jag fick även gå in i hagen och rätta till täcket på ett litet busfrö. Det fanns inte mycket täcke kvar...



På den andra bilden ser hon lite rädd ut, men det tror jag inte att hon är ;)

Kramar och Copyrigth by Li (me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0