Stressigt värre ;)

Hej igen! :) Nu var det ju inte så jättelänge sen jag bloggade men det skadar ju aldrig ;) Jag sitter och tittar på Svenska Hollywood fruar men jag ville visa min nya kjol som jag köpte när vi gidk en snabbis på stan i Lund.



kjol från H&M :)

Jag insåg nu när jag ville plugga,blogga, titta på tv och gärna fixa naglarna innan det var läggdags att det skulle bli rätt knepigt coh att jag inte kommer att ha mycket tid för sånt förren i helgen.
Mitt "schema" för veckan:
Måndag: Följer med Hanna hem
Tisdag: stallet, sköta Evita
Onsdag: Ridning Järvsö
Torsdag:Ridning Delsbo, sköta.
Fredag. ledig ;)
Lördag: Förhoppningsvis åka till Hudik.
Söndag: Troligen stallet och sköta Evita.

Jag älskar verkligen att vara i stallet men jag är lite orolig att jag kommer att ha ont om tid att pluga :S

Hinner inte riktigt kolla genom stavningen, sorry ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0