Tröstpresenter ^^

Heeej^^

Har precis fått lite så kallade "tröst"presenter.
Sedan jag var liten har jag och min syrra fått "tröst presenter" när den andra fyller år. Min syster slutade få när hon var 16 och detta påpekar alltid jag någon månad innan hennes födelsedag eftersom jag bara är 14.
I vilket fall som helst så fick jag mina tröstpresenter för i år lite tidigt (min syster fyller år på onsdag) och här är vad jag fick:


Jag har väl berättat att jag älskar att designa kläder och blocket är helt enkelt ett "designerblock" med en massa "tomma gubbar" som man får rita kläder på. Jag tror att jag är uppe i mitt sjunde block. Eller elfte, beronde på hur man räknar. Det andra är stora affisher som jag också kan rita kläder på och sedan hänga på väggen. Najs va ;) (Y)

Kramar och Copyrigth by Li (me)


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja jag menar Sushi ;)

Ngn gång du är i stockholm kan vi väl träffas och käka sushi!

2011-08-22 @ 19:45:48
URL: http://fridafrejs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Åh, Jag älskar 2ne1! ^^

Hihi tack så mycket!



Söta presenter! Kram

2011-08-22 @ 21:09:31
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0