Uppdatering :)

Hej och förlåt för att det inte har blivit något bloggande! :(
I onsdags ramlade Hanna av på ridningen och gjorde sig rätt illa, fast nu mår hon nästan helt bra igen. Iaf så bloggade jag åt henne och orkade inte blogga åt mig själv ;P
I helgen har jag varit och hälsat på världens bästa syster och hennes pojkvän i Lund, Skåne. Hon hade fyllt år på onsdagen så vi firade med kladdkaka, glass och kakor. Osså te förstås :)

Idag har ju skolan varit som vanligt och nu är jag hemma hos Hanna. Hon gnäller över sin dåliga blogg-statestik så ta och kolla in hennes blogg vetja ;) http://klockanhalvtre.blogg.se/

Vi tänkte göra en YT video så om det blir nåt får "ni" veta :) Annars hade jag hoppats på att fixa mina naglar.
Mina små supermariosar - eller Toadisar -  är nästan helt bortslitna, så det är nog dags för lite nytt utseende på naglarna :)



Kramar och Copyright by Li (me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0