ABC-lista

Favorit...

Album (skiva)?
•Måste nog säga "The Wonder Years" med Wonder girls.

Barnfilm?
•Trassel, fast den kom ju nyligen men ändå...



Choklad?
•Daim och de flesta Marabou smakerna

Docka?
•När jag var liten tyckte jag väldigt mycket om min "Skrållan"-docka.

Engelskt ord?
•Ett jättefint som jag inte kan stava till ;)

Frukt?
•Mango och goda vindruvor :)

Grönsak?
•Avocado ♥

Hundras?
•En som inte skäller, bara gosar och leker (stillsamt)

Instrument?
•Trummoooor :)

Jogginglåt?
•Brukar inte jogga till den, men gå snabbt: "Bang!" med After school.

Kaksort?
•Kokos eller choklad-bits-kakor *mums*

Låt?
•Just nu, för sekunden..."Replay" med SHINee

Musikstil?
•K-pop 4-ever ^^

Nalle?
•Ooh, har haft väääldigt många nallar genom min dagar... Men av de bästa är lätt min stooora Nalle Puh :9

image description

Oliv?
•Minns inte om det var gröna eller svarta som var godast...

Potatis?
•Typ all potatis är ju good ;)

Q?
•Littet q ^^

Rätt?
•Sushiiiiii *dreggel*...

Sångerska/sångare?
•För många bra, Rihanna, Adele, Jieun, Hyorin, Sunmi, Jonghyun, Onew osså den där snubben i One direction ^^

Tv-serie?
•Vänner och Psych


Resten av alfabetet får vi köra någon annan gång, fast det inte är så mycket kvar:)
Nu ska jag allt gå och borsta tänderna (men inte gå och lägga mig ;).

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0