Damderidamdami

Hej där, ledsen för dålig uppdatering...
Jag kan ju tyvärr säga att det enda jag gör på jullovet är att titta på koreanska realityserier mer eller mindre dygnet runt...
Idag tröttnade mamma på det, så hon skickade ut mig i det fina men kalla vädret.
Jag, som insåg själv att jag borde gå ut, tog en stol, ställde den mitt på gården och.... Tittade på Koreanska reality serier på mobilen istället :D Dessutom blev två av mina tår vita, då gick jag in >.<


Klicka på bilden för att komma till serien jag tittade på idag :)

Jag ska verkligen försöka göra något annat dagarna som är kvar av jullovet, som tur är en del saker inplanerade, som att jag ska till Stockholm och sedan är det tolkningstävling med Hanna om ca 1 vecka. Vi bara MÅSTE vinna! Önska oss lycka till ^^

Eftersom jag knappast bloggar mer i kväll, Godnatti på er >.<


Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

SV: Jag tycker att jag har ben som sticker ut överallt. Man kan känna insidan av mitt höftben, det är inte bra.

2011-12-30 @ 23:05:14
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0