Hästbabbel

Hejsan :)
Här sitter jag o tittar på TV, men just nu är det reklam paus så jag tänkte att jag skulle passa på o blogga :)
Jag har glömt att berätta att jag och Hanna (klockanhalvtre.blogg.se) har anmält oss till lite allt möjligt roligt i stallet under den kommande månaden.
Nästa vecka ska jag vara med på hopptävling (ganska säker på att det "bara" är clear round) och sedan veckan därefter ska vi båda vara med i julklappshoppning med maskerad :) självklart ska ni få veta hur det går:).
Sedan har vi anmält oss till mästerskap i tolkning! Det är att åka skidor bakom hästen. Så jag ska rida och Hanna ska åka skidor bakom :)
Jaja, nog om det nu... Orkar inte blogga mer just nu men KANSKE senare :)
Just nu bjuder jag på lite hästbilder som jag bara hade på mobilen ^^
Herrå me er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0