I'm like that girl in that movie with that pink computer

Godmorgon!
 Just nu sitter jag vid min sprillans nya rosa (!) dator och bloggar :D
 Jag sitter uppkrupen i min säng med en otroligt gosig grå liten kissemisse i knäet medans resten av familjen "redan" har gått och lagt sig.
 Själv är jag inte det minsta trött! Somnade någon sekund framför Kalle men annars så har jag sovit ganska dåligt. Nåja, ett "sömntåg" kommer väl... Egentligen vill jag visa er bilder på vad jag har fått i julklapp, men bilderna ligger på mobilen och jag orkar inte ladda in dom just nu så jag får blogga om det senare idag ;)

 Iaf så har jag precis "slängt ihop" en film i rena lyckoruset av att äntligen ha Windows Live Movie Maker. Ni får gärna kolla in den om ni vill, och gärna gilla/ogilla(helst inte ;))/kommentera. Jag kommer nog att göra måååånga fler videos med mitt nya program som är väldigt lätt att förstå sig på :)


Nä, undra om jag inte ska ta och gör en till video nu, så himla kul jao ^^
Sov gott och kram / Li ♥

Kommentarer
Postat av: Lau

Hej Lia c:

Du får gärna ladda över bilderna nuuu ;D

Vill verkligen se vad du fått ,hihihi ;)

PÖSS O KRÄM PÅREJ :*♥

2011-12-26 @ 10:10:37
URL: http://http:/undermyrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0