Julklappar

Hej, har någon blåst bort?
Här hemma ha två träd blåst omkull men det är som tur var ingen fara.

Nu ska jag iaf visa bilder på det mesta som jag fick i julklapp ^^


Min underbara rosa dator som jag sitter och bloggar med just nu
En fin burk. Och i den låg det...


Godisbilar! Mitt FAVORIT godis!


Nu använder jag burken till mina nya pysselsaker


Jag och min syster fick varsin loppa också. Min första tanke: Okej, en fin loppa...Najs :/
Sedan visade det sig att den innehöll massor med presenter som presnetkort, ridläger nästa år, privatlektion i ridning och lite annat gütt ^^


Sedan fick jag även en radio och lite annat mojs och det var då riktigt fricken bra julklappar :D

Vad fick ni då?

Kramisar Li ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0