Min önskelista

Ja, högst upp på min önskelista står min drömkille, Key från SHINee, men han kan jag väl knappast kunna räkna med o få...
Annars så önskar jag mig en ny dator, present kort på yesstyle.com och ett kit med kalender för 2012 och lite annat mojs med en av mina favoritgrupper, 4Minute :)
Vad önskar ni er då? ^^
Bjuder på en bild på Key (erkänn, han e världens snyggaste) och en på kittet innan jag går upp med min vindruvslåda och tittar på OMG Youth hela kvällen. Hade ju tänkt att jag skulle ha bilder från galsseringen av pepparkakor, men innan jag var klar med min första pepparkaka, hade mamma gjort slut på all glasyr. Så hon får köpa mer osså får vi fixa kakorna nån annan dag :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

OMG! Värsta k-pop-hunken! OMG! OMG! :P

2011-12-15 @ 20:29:29
Postat av: Ylva

JAG VEEEET!!! Men han är för ung för dig, hihi ;) ^^

2011-12-17 @ 13:29:16
URL: http://laishing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0