Gott Nytt År! :D

Tänk, om några timmar är det ett nytt år! Och tänk, det är redan det där nya året i Sydkorea, Japan och alla dom där länderna. Och i t.ex. USA är det fortfarande flera timmar kvar...

Jag hoppas att 2012 blir ett fricken bra år! Jag fyller 15 och det är rätt stort eller hur? ^^
Jag vill även på att fixa en ny, bättre, mer orginell design för bloggen under nästa år :)

Tänkte summera toppenåret som nästan är slut, med några bilder, "Utan inbördes årdning" ;)



I år blev jag skötare åt Evita


Jag sommarjobbade och for till Kalmar :)

  <-------
Var på ridläger med massa goa människor, t.ex. den här bruden :)



Vart "brun" om armarna, inte om magen....-.-


Fick en riktigt najsad rosa dator i julklapp ;)


Ritade vääääldigt många flumbilder med Hanna B >.< ;)

Ja det får väl räcka... Finns egentligen mycket mer bilder, bara inte på datorn just nu.
Ha ett gött ny år och ett gött år!



Kommentarer
Postat av: Alva som älskar justin bieber

heeej <3... ush va ful bild på mejjh!! Hoppas du mår bra gumman! Förresten adda mejjh på fb...Alva bieber porseby :D <3 Harre gött <3

2012-01-22 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0