Alla hjärtans dag imorn!

Hallooo allesammans!
Tänk att det är alla hjärtans dag imorn^^
Har någon nå speciella planer?
Själv ska jag bara vara i skolan XD
På min förra skola fick vi alltid sånna där geléhjärtan men jag tvivlar på att vi får det nu Xp Vanliga geléhallon är ändå godare enligt mig :)

Idag har jag inte gjort något spec, gått runt i pyamasen såklart XD
Städat sminkbordet har jag ju gjort osså =)

Oj, vad klockan var mycket! Måste hinna duscha innan Solsidan och sen är det Världscuphoppning (vet inte vilken kanal så jag får väl zappa runt) klockan 9.

Gojinajt allesammans, syns imorn, LOVAR att jag bloggar, även om jag inte har nåt att blogga om X)

P.S. På tisdag har jag hemstudiedag och på onsdag ska jag stå i caféterian, berättar mer imorn^^

xxx

Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0