Dagen^^

Hejsan hoppsan!
Idag har jag stått i caféterian på min skola, vilket innebär att man ja, står där. Nämen man får sälja lite och bre mackor och så XP
Vi (jag och killen jag skulle stå med) kom 1½ timme försent för vi båda hade valt att gå på våra profiler.
Jag fick sitta vid kassan största delen ut av dagen och det var inte så mycket kunder, så vi satt mest och spela kort, hehe.

Sedan så har våra klasströjor kommit idag!!! Jag lovar, bild kommer, på både bak- och framsidan^^
Dem är rosa, hehe^^

Och annars då? Jo, annars så har jag växtverk i benen. Hatar det, har inte haft det på bra länge nu...Hoppas att jag blir bra mycket längre!

I stallet så hårar hästarna något otroligt, men det blir värre nu i fortsättningen *suck*


Här har vi några ut av de underbara hästarna i stallet. Den stora skäcken (den pickiga) heter Saga och det var hon jag hade på ridlektionen idag^^

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kommer killarna också få ha rosa tröjor???:)

2011-02-17 @ 20:26:32
Postat av: Lia

Haha, jaa^^

Alla, fast det vart inte så snygg rosa som jag hoppats ;)

2011-02-18 @ 16:03:29
URL: http://laishing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha okej;)

2011-02-19 @ 12:27:16
Postat av: Leia ♥

Fina pollar! :)

2011-02-20 @ 13:19:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0