Klar med skolarbetet!

Hej!
Idag har ju jag haft hemstudiedag och jobbat med SO och Svenska och nu är jag klar^^
Efter en härlig sovmorgon tog jag mig upp och åt frukost, jobbade lite SO och sen var jag ju bara "tvungen" att sätta mig framför datorn en stund.
Sedan vart det lite mer SO och efter det pkte jag med pappa in "på stan" och åt lunch.
Så, när vi kom tllbax slog jag mig ner vid köksbordet och gjorde klart.

Inte så särskilt överansträngande dag, om jag får säga det själv.


Här kommer en video som jag tänkt lägga ut igår på alla hjärtans dag, men glömde, så här kommer den^^




Gruppen Heter Girls Generation och komemr ifrån Sydkorea.

En annan sydkoreansk grupp, kallad "wonder girls" har gjort ett cover på den här låten, här.


xxx


Moi

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-02-22 @ 17:20:50
URL: http://shamiiiishamiii.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0