Shopping i Gävle!

Hej, förlåt att bloggen har varit lite off, men datorn hade krashat. Nu går det dessutom inte att ladda upp bilder i inläggen, så jag ber om ursäkt för det =( Idag har jag iaf varit i Gävle med min mamma^^ På Hööks som är en ridsportsaffär, köpte *host - fick* jag: *Ett par supersnygga ridbyxor *Ett par matchande ridstrumpor *Ett påslakan =) På H&M: *En Sån där basaball jacka...I rött^^ *En supercool girafftröja *Ett par stencoola jeansleggins På ginatricot: *3 T-shirtar (+att jag köpte en osså) Ja det var nog allt^^ Jag önskade verkigen att jag kunde visa er, men förhoppningsvis funkar blid grejen igen snart och då, kan jag visa er^^ Hare gütt //Lia

Kommentarer
Postat av: Ebba

Nice:D

Hoppas du kan lägga upp bilder på sakerna;)

2011-02-08 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0