Snö, snö, snö och mera snö!

Japp, idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret såg jag inget anna än snö!
De har snöat hela natten och hela kvällen.
Jag trodde INTE att bussen skulle komma, men, det gjorde den^^

Idag kom Cocosbollarna som vi säljer i klassen så nu, så här på kvällen har jag och Hanna - klockanhalvtre.blogg.se - spungit runt och sålt dem. Alla ar såklart inte hemma så vi fär nog gå igen "imöra".

Så nu sitter jag här och är så där jobbigt varm  som man bli när man först har varit jättekall, och sen blir allt bara varmt, om händer och öron (glömde mössan).
Osså åt ja ju cocosbollar för försa gången i mitt liv idag^^ Ganska gott =)

Cocosboll - gott eller äckligt?

Hoppas ni har en JÄTTETREVLIG kväll!


xxx


Moi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0