Gott nytt år!!!!

Gott nytt år "alla" läsare^^
Hoppas ni hade ett jättegrymt nyårsfirande!

Min gudmor och gudfar kom till mig och min familj som en tradition som vi har hålligt nu i typ 4 år^^
Vi åt Hasselbakspotatis och Köttfärslimpa med svampsås. Vi hade glömt bort att fixa efterrätt så de blev fin choklad från Wien till kaffet istället, osså spelade vi som vanligt "Med vilda gester" *stavning*
Efter det började jag tyvärr må lite illa, så jag kröp ner i soffan och tittade på "Vänner" med min syrra^^
Illamåendet försvann inte så vid 12 slaget satt jag i fotöljen och försökte se raketer, vilket vi tyvärr knappt gjorde :C
Men en sak som är bra med det är att vi hör knappt någonting alls från raketer och smällare (a så lokalt bor vi /3) och då vet vi att katterna inte blir rädda eller störda om vi skulle vara borta nåt år^^
Nämen gud vad jag gör ^^
 Om nån har lust, så berätta gjärna lite om erat Nyår^^nej!, =D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Uppdatera snart??

2011-01-17 @ 16:16:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0