Hello kitty mania!

Älskar du hello kitty? Då kanske du gillar dessa bilder:

Okej, en brödrost, inte så konstigt...

Den här var väl najs!? ;)

Här skulle jag vilja gå på toa =)

Jaa...Vad mer kan jag säga?

okeeej...Kan det bli mer Hello kitty nu eller?

Jag älskar både sushi och Hellok kitty, så det här skulle jag vilja äta OwO

Låt mig gissa. Kan den här kanske finnas i Japan, Hello kittys hemland?

Så här ska mitt hus se ut! =D

Så här skulle mitt sovrum se ut ^^
'
och så här skulle mitt vardagsrum se ut =)

Hello Kitty finns även på pistoler, givär, gitarrer, bilar, laptops, bröllopsklänningar och mer eller mindre det mesta annat ni kan tänka er. Nu kanske ni förstår hur stort Hello Kitty är!
Om ni vill kan jag fixa ännu fler exempel^^
Har gütt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah, coolt "rum"

2011-01-26 @ 17:24:12
URL: http://ThePrincessCecilia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hah, coolt "rum"

2011-01-26 @ 17:24:12
URL: http://ThePrincessCecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0