Sushi-najt =D

Hej pch förlåt för att jag inte skrivit så mycket (ingenting) de senaste två dagarna...
Jag har helt enkelt inte haft tid.
I torsdags var det ridning på Delsbo ridskola och jag fick en supersöt liten ponny vid namn Evita men, hon kan trilskas lite¨och övningen vi skulle göra gick ut på att stanna vid varje bokstav runt hela ridbanan. Det tyckte inte Evita om. Hon ville fortsätta i exakt samma tempo hela tiden, men till sist så gick det och hon stannade jättesnällt vid varenda bokstav.
Igår blev jag grymt sugen på sushi mitt under mattelektionen, där jag och Hanna fick totalt skrattanfall, hehe... Därför vart jag jätteglad när mamma föreslog att vi skulle beställa sushi från NyFiket. Men, tyvärr, hade de slutat med sushi och vi köpte istället från en kinesisk resturang men sushin var inte så särskilt god...
Nåja, jag föredrar väl Stockholm sushi =)
 
BTW. I trosdags lärde jag mig använda sådana där stora pennvässare som man vävar på =D! Har aldrig fattat att man ska dra ut den där saken...
ÄLSKA SUSHI!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0