Inget händer...FÖTTER!

Hallo!
Sitter hemma och känner mig lite sjuk...:(
Samma sak igår också, fast då mådde jag ännu värre.
Iaf så har det inte hänt så mkt (inget) medans jag vair "sjuk".
Fast igår fick jag ett present kort på H&M med posten. Ett sånt sitter ju aldrig fel, antingen man är sjuk eller inte :)

I förr går var jag och red på Bubblan (våran häst) och vi hoppade på en täckt. Hon var verkligen jätteduktig! Hon håller precis på att lära sig o hoppa ^^


En gammal bild på Lilla Bubblan ^^

Jag har inga planer för idag, tyvärr. Skulle följa med till Bubblan men känner mig för "sjuk", alltså, jag VILL dit men jag känner mig för hängig Xp

Nåja, har fått The Ark's Panta Mera reklam låt på hjärnan. Jippie...

Copyright by Li (me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0