New Shoes!!

Åh, jag är en stygg, stygg bloggare :(
Ja, det är ju sommarlov :D Fast den största ursäkten är fortfarande internet... Så nu har jag ställt ut min dator i vardagsrummet och plötsligt funkar Internet perfekt!

Men iaf... Till rubriken: Idag har jag varit och köpt skor :) Då blir man ju alltid glad ^^

Snygga va? ;)
Dem är iaf väldigt "Jag". Och bekväma (Y)

Sen tänkte jag visa en veckas försenad present från min kompis. Jag tycker det är kul att få presenterna lite utspritt ^^


Ingen bra bild men iaf, HELLO KITTY!!

SKA blogga mer idag, LOVAR!


Kommentarer
Postat av: Hanna

FETT SNYGGA SKOR! :D

2011-07-04 @ 23:17:20
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Li

Naaw, tack!

2011-07-08 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0