Förberedelser inför ridlägret

Hej hej ^^
Är just hemkommen från Ljusdal där jag har fixat lite saker till ridlägret.



Ett lager med mangaböcker och "Manga bibloteket" där de har skrivt lite om de mangaserier som är störst här i Sverige. Det är Love Hina 9, Kyoko 1 och First love 1, 2 och 3. First Love har jag redan läst ut 1 gång, men den är så bra så jag läser om den!
Sedan har jag köpt godis till ridlägret på DollarStore, det ska bli Gütt ^^
Sist men inte minst har jag fått jättesöta rosa mansnoddar av mamma, även dem till ridlägret såklart ^^

Förövrigt packar jag på här hemma...


...Och väntar på att nytvättade kläder ska torka...




Och här är lite bilder från examen...:


Den GOA tårtan som jag och Hanna dekorerade...



Och så en URUSEL bild på min outfit :)
Blårandig tröja från La Redoute
Prickig kjol från Ellos


Sist men inte minns vill jag tacka Frida för hjälpen att få in videon i förra inlägget :) http://fridafrejs.blogg.se/index.html



Copyright by Li

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Nu längtar man asså!! :D



Tack för länken ;)

2011-06-17 @ 20:03:09
URL: http://fridafrejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0