Frågor & Svar

Namn: Ylva
Piercingar: 1 hål i vardera öra.
Tatueringar: *skakar på huvet*
Längd: Typ 160
Skostorlek: 38-39
Hårfärg:Mellan blond. Lite "guld" ^^
Fräknar: Kanske några på nosen 
Motto: Betyder motorcykel på Franska
Kär: Nix
Önskar att du bodde nån annanstans? Om jag inte bodde där jag bor skulle jag vilja bo i Stockholm, Japan eller Sydkorea ^^
Vilket shampo använder du? Just nu, Barnängen
Vilken parfym använder du? Kokos - vanilj
Vad är du rädd för? Att bli skrämd, spindlar, åska, sprutor...Listan kan bli lång.
Gillar du att tvätta? Ibland...
Gilar du berg- och dalbanor? Gillar? Jag ÄLSKAR dem!


Grönalund med Kläppa i september

Senaste...
Filmen du hyrde: Mean girls 2, Remember Me, Toy story 3.
Filmen du köpte: vet inte riktigt...
Låten du hörde: RunDevilRun med SNSD, Japanska versionen
Låten du laddade ner: Run Away. Moldaviens bidrag i ESC 2010
Personen du ringde: Hanna 
Personen som ringde dig: Hanna...
TV-programmet du såg: Morse
Personen du tänkte på: Frida "Knäppis" Winblad 


Frida

Favorit...
Sak att göra: Rida, lyssna på k-pop, stallet, rita...
Sport: Ridning såklart ;)
Dryck: "Mjölk äger allt"
Kläder: Mkt i min garderob och X-antal kläder från olika affärer...
Film: Kanske Mean girls. Min granne Totoro ^w^
Bil: En blå go bil som står på "skroten".
Serie: Nemi, Chobits och First love



Nemi


Har du någonsin...
Gråtit över nån pojke: Säkert. Nån som var dum mot mig när jag var liten :(
Gråtit över en flicka: Ja, typ när SunMi lämnade Wonder girls.
Ljugit för nån? Det klart! :)
Varit i slagsmål: Japp
Blivit arresterad: Neej O.O
Träffat nån från Internet IRL? Ja, DAH. Typ hela min klass har ju Facebook!


SunMi

Senaste...
Boken du läste? First Love 1
Personen du fick meil av? Meil...Int vet jag. Meil är stenåldrich.
Personen du fick brev av? Tant Ulla ^^
Personen du fick SMS av: Kia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nåra dar sen
Saken du köpte? Godis och lite sånt igår ^^


Mina inköp och lån från i går.

Frågorna är tagna från Fridas blogg: http://fridafrejs.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Ska du inte göra en header? :]

2011-06-24 @ 19:05:18
URL: http://fridafrejs.blogg.se/
Postat av: Lia

Tror du att jag är så pass utbildad? -.-

2011-06-26 @ 15:25:43
URL: http://laishing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0