Li gör comeback ^^

Heej^^
Jag vet att jag inte uppdaterat på bloggen på typ en evighet Xp
Men en Paus från bloggen var precis vad jag behövde för att vilja börja blogga igen ^^

Det har ju hänt en del sedan sist, t.ex har jag fått sommarlov ^^
Bilder kommer nog nån dag ;)
Dagen innan sommarlovet hade vi Klassens dag och t.ex så skulle man bita i ett äpple i vatten och sedan hitta en sockerbit i mjöl. Jag som fick plötslig bacilskräck när det kom till äppelbitandet och var i stället dommare till sockerbitsmjölandet ^^ Så här såg i alla fall tokstollarna som var med ut efter åt XD


Fina va :)


Såg denna vackra kreation i Stockholm när jag var där sist. Visst är den vacker!


Älskar speciellt den fina gröna moss-färgen ^^

Jag skojar för den som inte fattar det CX

Jag bloggar mer senare i kväll ^^

// Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0