Önskelista

Nu har jag ätit middag ^^
Det vart en stund (typ en timme, drygt) som jag sov och sen var jag DÖDStrött och det vart inget ogräsfixande. Jag kan ju alltid göra det nu men jag misstänker att jag kan behöva ha nåt att göra imorn medan jag hoppar runt och väntar på att klockan ska bli 13:00 =D

Om exakt 1 vecka fyller jag 14 år C:
Bl.a står ett presentkort på Yesstyle på önskelistan.
Jag har hittat lite kläder jag skulle köpa om jag fick det...:







En hel del prickiga klänningar helt enkelt...^^

Annat på önskelistan:
*Ny kamera
*Kläder
*Presentkort på TheBodyShop
*Lite Koreanska skivor och prylar
*Pengar
*Mobilpengar
*Smycken
m.m.


Imorgon bloggar jag antagligen en gång innan vi åker mot stallet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0