Ridläger...

Om två dagar ska jag på ridläger :) Jag längtar så jag dör, och enligt mig känns två dar som en halv evighet :P
Alltså, jag skulle inte kunna hittta en bättre tid att börja blogga igen, jag kommer antagligen inte kunna blogga på hela veckan...Eller sön-fre.

Det är fjärde gången jag åker på samma ridläger och det är så roligt varje år! Första året (när jag var 11) hade jag en häst vid namn Whinne som är stallets minsta. Från det lägret har jag bara bilderna på minneskortet på min gamla mobil :(

Både åren därefter hade jag en stor fin skäck (typ stora prickar, två färger) som heter Indra(på stora bilden). 
De åren träffade jag några helt underbara "ridlägerkompisar" Ebba, Frida, Sally, Elin och Linnea!
Här kommer lite bilder från de två åren 2009-2010:

2009:

Mitt lilla "gäng" X)


Vi gossade rätt mkt med vovvarna ^^

Pållarna i hagen :)


2010:

Indras Öga...



Hela gänget^^


Indras man inför avslutningen ^^


Copyright by Li


Bilderna från årets ridläger kommer väl nån gång nästa helg ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0