FREDAG!!!!

Tjoho!! (det låter som "Atcho!!" i mitt huvud...)

Först och främst så vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen....
1. Har inte haft så mycket tid framför datorn denna vecka.
2. Har inte gjort nåt skoj...

Men imorn är det uteritt igen, så vi får väl se vilken häst jag får^^ Spännande.

Och på kvällen är det körslaget!
Brukar iof inte titta på det men en kör med männsikor här i trakten ska vara med och ges what!? Min musiklärare som blev mamma-ledig i vintras ska vara med! Så jag ska heja heja heja!
Alla lag brukar väl ha en egen färg, eller? Hoppas att de har nån snygg färg och inte typ guld..*ryser* Enligt mig hör guld hemma på smycken INTE på kläder...hehe



Menar absolut inte att dissa Paris klädstil, det var baar ett plagg i guld som jag inte var överdrivet förtjust i.



P.S. Det är mindre än en vecka kvar till PARiS!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0