Godermorgon! =D

Hej hej^^

Förlåt att jag inte skrev nåt igår (inte för att någon läser XD) men jag var iaf i simhallen och bilder kanske kommer...
Jag tog ett sånt där märke som är nytt varje år ni vet ^^
(jag tog 2010 märket)

Idag ska jag till stallet för en uteritt och  senare i kväll är det afrodans ^^

Imorgon är det bio som gäller då jag ska se Trassel!

Vad har ni för er då?



Här är Rasmus som jag hade på förra uteritten =)


x
x
x

Moi


(P.S. det är bara 3 veckor kvar till Paris!!! D.S.)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej hej :)

Ska du till paris ? Har inte varit där sen jag va 4 :(

Fin häst där uppe, din egen ?

Aja, hej på dig :)

2011-03-07 @ 09:35:57
URL: http://jajaja.devote.se
Postat av: Lia

Nej, hästen står på min ena ridskola (jag äger inte ridskolan då).



Ja, jag ska till Paris med min pappa och kompis och jag har inte heller varti där på ett bra tag ^^



Jag skrev om att jag skulle till Paris för ett tag sen, men åååh, vad jag längtar!!

2011-03-07 @ 19:45:00
URL: http://laishing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0