Gojnajt!

Innan jag stänger av datorn och går till kojs (jag är ju duktig, har lov, går och lägger mig före 11 och går upp före 10, oftast LÅNGT före 10...)

Jag och mamma är ensamma hemma just nu så vi åt lite tacos framför ANTM (americas next top model), nån annan som såg?



Inte så bra bildkvalitet, men jaja ^^


Glömde också berätta att jag gjorde ett ryck igår och städade mina garderober! En utav dem fick värsta ansiktslyftet då jag har förvarat plastpåsar sen typ ett år tillbaka intryckta i botten och detta har tagit upp mer en halva garderoben men nu är allt det borta.
Jag var ju duktig och tog ingen förbild men jag har en efter. Vem vet, jag kanske har fotat den nån gång och om jag hittar nån bild så visar jag den, men här har ni efterbilden iaf:



Inte heller den här bilden har så bra kvalitet men jag vill bara påpeka att jag tar alla bilder med min mobilkamera XP
Hur som helst så verkade min katt Grållan väldigt nöjd med att det äntligen var städat och så fort det blev klart kom hon och lade sig. Jag lade dit en kudde åt henne, men hon ville tydligen heldre ligga på marken.

Så än en gång, sov gott^^

xxx
Moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0