Hästdag!

Hej! Förlåt att jag inte skrev något i går men datorn ville inte sammarbeta...XP

I vilket fall som helst, så var jag i stalelt X2!

Först på förmiddagen följde jag med min mamma till hennes häst Bubblan och vi tolkade (åkte skidor bakom häst)! Fast det var bara mamma som tolkade, jag red bara^^


Det här är fölen som står i stallet. Det stora fölet är Silfra *stavning* och är islandshäst precis som Bubblan och det lilla till höger är Sivan. Det sista fölet är ett hingstföl som står där tillfälligt.



Här har vi Bubblan^^
Visst är hon SÖÖT!



"Det finns inget bättre sätt att se världen än genom ett par häst öron"


På eftermiddagen var det ridning på min andra ridskola och jag fick prova en ny häst som heter Felicia!


x
x
x
m
o
i


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Nominera dig till veckans blogg för mina 800 bes! Fin blogg förresten! :) Puss.

2011-03-12 @ 22:10:39
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0