Kossorna attackerar!!!

Hej hej^^

Nu har jag kommit hem från afrodansen och tänkte bara berätta lite snabbt om uteritten innan Top Model.


Jag fick Evita, vilket gjorde mig jätteglad eftersom hon är min favvohäst^^


Är hon inte helt underbart sööt!!

Vi stötte på en massa saker som skulel ha kunnat skrämma hur många hästar som helst, som plastpåsar, fyrhjulingar, läskiga bilar, hundar med skrynkliga ansikten (däremot var hundar med "släta" ansikten var inte alls läskiga) och det läskigaste av allt: KOR!


(Gammal bild men den passar ju)
Ja, sånna här var tydligen jätteläskiga...

Men Det tyckte inte Evita. Hästarna framför vart alldeles till sig av skräck och Evita bara:
Amen seriöst? Det är ju kor lixom...Var inte fjantiga...


x
x
x

Moi


Sov gott!

P.S. Har aldrig stavat attackerat förut så det är säkert fel...D.S.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Från vilket stall?;D

2011-03-08 @ 16:19:31
Postat av: Lia

Delsbo^^

2011-03-08 @ 18:54:28
URL: http://laishing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nice=)

2011-03-08 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0