Vardagsbabbel...^^

Godagens ^^ Det är visst skola (igen) och egentligen har jag inte direkt någonting att blogga om, så jag boggar om allt ;)
 Till att börja med, så kan jag berätta lite småsaker om skolan, som att vi har fått byta platser i vårat hemklassrum och nu sitter jag brevid en av mina absolut bästa vänner ^^ Skälet till att vi får sitta brevid varandra är troligen att hon är rena rama mattegeniet och jag är ganska dålig på matte, så tanken var väl att hon skulle hjälpa mig, men det är hon nästan för lat för. Hon vill bara spela spel på min mobil ;)

 Nåja, det bryr ni er säkert inte så mycket om så då kan jag ta och berätta nåt annat..^^ Jag både längtar och fasar inför datumet den 6 December för då har vi "värsta SO-provet" och en skiva som jag har beställt ska komma då :)


Låt från skivan "Wonder World" ^^

Ja och annars då, nej det är väl bara o erkänna, jag har faktiskt inte alls egentligen något att blogga om så jag ska nog ta och ge upp nu X9

Bloggar kanske mer (och förhoppningsvis mer vättigt) senare idag =^w^=

Kramar Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0