Aloha :P

Hej hej Tyvärr fortsätter blogg.se att dumma sig för mig och jag kan inte göra något förutom att skriva och publisera. Jag hoppas att detta "går över" snart så att jag kan blogga igen för jag har MASSOR att berätta och visa. Sedan är det faktiskt så att jag funderar på att skapa en ny blogg tillsammans med någon (som jag känner) men jag har inte hittat någon än. När och om jag gör det så byter jag troligen blogg osså får vi hoppas att dessa problem med blogg.se inte förföljer mig...*biter på naglarna* Jag längtar verkligen tills blogg.se (eller vad det nu är) börjar funka igen... I fall någon vet vad jag kan göra för att fixa detta problem får ni GÄRNA berätta :) Hare beeest ^^ Krmar Li

Kommentarer
Postat av: Hanna

Prova installera Java

2011-10-03 @ 19:42:00
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0