En massa frågor

Tyckte det var kul att svara på frågestunden igår så nu blir det lite fler frågor :)


*Skulle du vilja vara känd?
- Ja, typ eller nåt sånt. Jag vill ju bli en känd modedesigner, så ja, jag vill väl typ bli känd. Fast inte paparazzi stalkad...

*Har du tråkigt?
-Inte just nu :)

*Ler du ofta?
-Ja, det får man väl hoppas :)

*Kommer du lika bra överräns med både tjejer och killar?
-Nja, jag tjafsar mer med tjejer, men jag har ju fler tjejkompisar att tjafsa med så...

*Gillar du våren?
-Ja, då är det ju så skönt att slippa snön!



*Har du varit i New York?
-Ja, en gån, osså ska jag dit igen om några veckor ^^

*Skulle du vilja spela in en reklamfilm?
-Tja, det beror väl på vad det är reklam för, och vad det är jag ska göra.

* Är du bra på att laga mat?
-Nej. Jag kan koka pasta (färdig pasta). That's it.



*Är du flummig?
-Jao, ganska X)

*Är du traditoinel?
-Öh...Det beror väl på. Jag firar jul...



*Gillar du regn?
-Ja, det är mysigt, fast inte när det förstör roliga planer.

*Är du galen?
-Nej. O.O

*Skulle du vilja bo i ett dockskåp?
-Om jag fick plats i det, och möblerna var snygga så kanske det.

*Är du vacker?
-Helt fabulös.

*Känner du dig någonsin ensam?
-Possibly.

*Tycker du om att dansa?
-Absolut :)

*Är du en sån där som hatar läxor och skolan?
-Nej, inte riktigt. På morgorna hatar jag väl kanske skolan lite ibland, bara för att jag måste gå upp :(

*Vill du stå i historieböckerna?
-Nej tack. Jag står häldre i världsatlasen. Den är större.


Det var alla frågor för nu.
Imorgon åker jag till Gävle för prao :)
Bloggar när jag kommit hem ^^

Kramar och Copyrigth by Li (me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0