Heelg :)

Hejsan morsken ^^

Efter att fått spunk okänt antal gånger på blogg.se i min mobil har nu äntlign blogg.se på min dator börjat funka :)
Jag har velat blogga hela dagen och hela dagen igår, men det har inte gått. Men nu så :)

Jag har en massa saker att blogga om men just nu blir det bara ett litet inlägg med bilder på vad jag har gjort idag och igår.
Imorse gick jag upp klockan 6 och skulle åka till stallet när det var -5 grader... I was happy...
Iaf så ska jag tillbaka det för mer stlltjänst och för att sköta Evita klockan 4.

Har kommer iaf bilderna. Hare bra :)

image descriptionimage description
image description
image description
image description

Kramar och Copyrigth by Li (me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0