Svar på frågor och svar stunden

Japp ^^

Frågor från Frida:
*Varför började du rida?
-Jag vet inte riktigt. Jag har liksom alltid ridit. Det var väl för att min mamma red och min syster, så det var ju typ självklart att jag också skulle rida.

*Din favoritfärg?
-Rosa och gul.

*Vad använder du för schampoo?
-*springer och kollar* Garnier respons hette det visst...

*Favorit klädesaffär?
-Just nu... MONKi

*Favoritplagg?
-För tillfället mina svarta-höga-i-midjan-byxor
image description

*Tre saker du kulle ta med till en öde ö?
-Mobilen (med internet), sällskap och min skyddsängel ;)

*Sushi eller tacos?
-SUSHiiiiiiiiii!!! :D  :D :D



Frågor från Hanna:
*Vet du vad en lorst är?
-Ja. En sån som du ♥

Frågor från Alice:
*Langos eller makaroner med ketchup?
-Makaroner och ketchup. Fast du ska det vara sånna där kladdiga makaroner :P

*Pizza eller hamburgare?
-Tar pizza för veggoburgare smakar icke-gott.

*Vegetarian eller köttätare?
-Beror på. Om du menar hur min själsfrände ska vara säger jag att han får äta vad han vill bara han överlever utan kött. Om du menar en dinosurie som jag stöter på ute i skogen säger jag DEFENITIVT vegetarian (om den inte misstar mig för ett grässtrå) :)


En läääskig veggo-dinosurie ;)

Det var allt för mig :)

Hare så beest nu ^^

Kramar och Copyrigth by Li (me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0