Todais outfit ^^

Hejlååå^^

Idag har vi ju knäppt klassfoto som jag berättade. Här har ni "dagens outfit":



Jacka - affär i Kalmar
Linne - LaRedaute *stavning*
Kjol - H&M
Leggins - BikBok
Halsband - Guldfynd

När jag kom hem från skolan åkte jag och pappa och pantade burkarna som jag samlade ihop under sommarjobbet. 177 kr blev det :)

Apropå BikBok och alla andra affärer så ska jag tlll Stockholm på lördag med mina underbara kompisar Frida och Hanna ^^
Vi åker med fritidsgården till Stockholm tidigt på morgonen och shoppr ett tag inne i staden och sedan blir det Grönan, WOHOOO!!! :D :D :D

Kramar och Copyright by Li (me)

Kommentarer
Postat av: Hoshi

Sv; Köpte det på hellokittyshop.se :)



Kram <3

2011-09-07 @ 18:56:54
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0